آری دوباره راهی سطل زباله شد

این شعر هم که قبل تولد مچاله شد

یک سال هم گذشت و کسی دل به من نداد

یک سال هم گذشت و کسی بیست ساله شد

 ماندم ولی کسی از راه برنگشت

ماندم و خنده‌هام که ماسید وناله شد

کم‌کم تو هم شبیه من از یاد می‌روی

دیدی که نامه‌هات به آتش حواله شد؟

من شاعرم و تازه خودم را سروده‌ام

تنها دلم غزل شد و باقی تفاله شد

□□□

امشب کسی برای همیشه غروب کرد

راهی سطل زباله شد...و شعر شعر

این یکی از شعرای عمو قاسمه

 

 سلامی به همه‌ی برو بچزی که تا امروز ما رو تحمل کردن. با همه بدبختیا بالاخره وبلاگ آماده شد البته اونجوری که خودم می‌خواستمخلاصه دیگه تموم شد.حالا باید فقط یه کمی براش تبلیغ کنم و از همه‌ی شما، حتی شمایی که وبلاگ ندارید می‌خوام که به من لینک بدینو خلاصه هوای ما رو داشته باشید.ضمناُ اگر شعری ترانه‌ی آهنگی یا مطلبی نوشته‌ای چیزی دارید، وحشتناک ما خواهانیم که اینجا بزنیمواگر می‌خواید عکس یا میلتون رو تو صفحه‌ی خودتون بزنیم، زودتر ریدیف کنید یا فقط کافیه اجازه بدید.ضمناُ به عموقاسم هم سر بزنید تا بفهمید یه وبلاگ‌نویس واقعی کیه، همین که وارد وبلاگش بشید معنی کولاک رو درک می‌کنید.مخلص شما بابا لنگ‌دراز