چند تا از بچه‌ها گله داشتن که چرا این وبلاگ مثل قبلا آپ نمیشه!؟؟ این مساله بر میگرده به مشکلاتی که برای من پیش اومده اما این نوید رو میدم که مشکلات کاملا قابل حل هستن پس... منتظر باشید... پادشاهان ولگرد دوباره بر میگرده به دوران اوج... یواش یواش... سخت نگیرید...(یکی از بچه‌ها نسبت به این جمله سخت نگیرید آلرژی داره...(این یکی ساق).)

هفته قبل بچه‌های گروه فیزیک (خودمون) یه اردوی یک روزه‌ی خیلی قشنگ و جالب و به یاد موندنی رفتن، تمامی بچه‌ها نظر به خوب بودن این اردو داشتن... من هیچ وقت فکر نمی‌کردم بچه‌ها تا این حد اینقدر با ادب و با جنبه باشن... متاسفانه به دلایل امنیتی از گذاشتن عکسهای مربوط به اردو معذوریم!

خبر جیدی که الان هست اینه که یه سری از بچه‌ها زیر نظر بسیج سه روز میرن مرقد امام (ره) این یه اردوی بزرگه که تمام حوزه‌های بسیج یه سهمیه‌ای دارن... بچه‌ها خیلی به من اصرار کردن که بیام... نمیدونم اگر حسش بود شایدم رفتم...

یه بحث دیگه هم که هست... امتحانا داره شروو میشه! یه نصیحت برادرانه از من آویزه گوشتون کنید... بخواید پاتون رو کج بزارید عین آب خوردن افتادین... این حرف برو برگرد نداره... بخواید پررویی کنید برا استادا... همونجا یاورتون رو استاد میکنن! مثل ترم قبل خودمون... فیزیک3 اولای سال استاد.......... یه برگه داد گفت که اسامی رو روش بنویسید برا حضور غیاب... منم شیطونی کردم و بین دو تا از اسما نوشتم محمدرضا گلزار، روز بعد تو حضور غیاب گفت محمدرضا گلزار، بچه‌ها خندیدن، جو کلاس یه مقداری از حالت خشکیش درومد... بار اول استاد................ ناراحت نشد، چون بالاخره یه مقداری جنبه‌ی شوخی داشت اما هفته بعد بازم خوند و یادش رفته بود خطش بزنه! همه خندیدن اما این بار استاد............. خیلی ناراحت شد... دو نفر رو بیرون کشید گفت که شما بودید برید بیرون... منم بلند شدم گفتم استاد من بودم اونا نبودن! من رفتم بیرون... یه سری از بچه‌ها از طرف من عذرخواهی کردن و طرفداری کرده بودن، روز بعدش خودم هم خیلی عذرخواهی کردم، اما خداییش، انصافا بی‌ادبی نکردم، آخر ترم هم پایین ترین نمره کلاس مال من شد...-4-. اونایی که هم از من طرفداری کردن و از طرف من معذزتخواهی کردن، همه رو انداخت... این داستان خیلی مفصل تره اما به اختصار اینجا نوشتمش تا زیاد وقتتون رو نگیره!

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
ناکس و نيک پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ق.ظ http://floppy.blogsky.com

نه جدی آقا ماهم خاطرات مهدمونو بگيم اينجا ميزنين

سارا پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام
ما که سخت نگرفتيم ونميگيريم
شما هم لطف کنيد ( بی خيال ) آلرژی ما شيد هر چه دل تنگت ميخواهد بنويس
موفق باشيد.

مخچه جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.mt-mokhche.tk

سلام

وای داره عقم میگیره
حالم از این پسره عرفان به هم میخوره
حالا هرچند که ممکنه پیغامم رو پاک کنه ولی ........
من کم نمیارم

محمد جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ب.ظ http://shagahyegheashegh2.persianblog.com

سلام. خوبی. این استاده خیلی با حال بوده ها. راستی نصف متن ها پشت کادرها می افته. در ضمن بابا کودکستان. بابا آمادگی. تو از بچگی خوش تیپ بودی. مگه تو هم کاندید انتخابات هستی؟ آره. التماس دعا. یا حق.

مینا شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:11 ق.ظ http://ma-manoooto.persianblog.com

سلام...جالب بود...منم قراره یکی از استاداممون رو بکشم اونم با بیل!!!

ناجی شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ

کلک این لیست پسورد رو از کجا گیر آوردی؟؟؟؟

عنایت یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام امیدوارم که خوب باشی
و همیشه از این سایت ها درست کنی
مرسی دمت گرم
با تشکر

گلابتون سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ب.ظ http://yoka.blogfa.com

سلام پس چرا آپ نمی کنی پونصد بار اومدم ولی هنوز همونه

گرگ کوچولو پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام
این ناجی چی نوشته؟
منظورش چیه؟
زود برا منم رو
نکنه.....
نه.....

مهتاب چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 ق.ظ

سایت خوبی دارید در ضمن اقای عرفان خیلی پسر خوبیه

بهار یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام
بدنیست

محبوبه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ق.ظ

ا و مای گاد
چه عکس زشتی
ترسیدم

گلابتون یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ق.ظ http://yoka.blogfa.com

سلام
هی میام هی آپ نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی خوبه که آدم به قولش وفادار باشه
مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سعید سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام
خاک تو کونت
می خوای زن بگیری
تو و ایوب با هم باید شوهر کنین
واسا میام در خونتون
سوسول بازیا چیه
یک دهنی ازت سرویس کنم
کارت به اونجا رسیده
لاگ میزنی
بای سیاه سوخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد