مجتبی ملکی پهلوان ایلامی متاسفانه قطع نخاع شد
خبر رو من دیروز چهاردهم گرفتم اما گفتند که ضربه دیدگیه و چیزی نیست... با جراحی درست میشه... اما امروز ستیت بازتاب زد که قطع نخاعش تقریباً قطعیه و قابل بازگشت نیست
این اتفاق در مسابقات قویترین مردان ایران توو کیش اافتاد
مسئولین برگزاری مسابقات به این مسأله توجه نکردن و به اجرای مسابقه پرداختن

***برای سلامتیش دعاکنیم***

نظرات 6 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ

سلامی به آرومی موجهای دریا/ دوست گلم به آخرین حرفهام در سال ۱۳۸۴گوش میدی؟؟؟ ..... آپم و منتظرتم............. خدا شفا شون بده....

کامران جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
دیشب اخبار ایلام گفت که فقط اطراف نخاعش ورم کرده
و حالا که بهتر شده می تونه بدون کمک کسی چند قدم راه بره
خوشحا شدی نه؟!!!
موفق باشی

رضا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام ...من الان نزدیک دو هفته هست که دارم تو اینترنت دنبال یه تحقیق می گردم در مورد تیتراسیون و پیدا نکردم ..تا این که امروز اتفاقی وارد سایت شما شدم ..نمیدونم چه جوری ازشما تشکر کنم ..واقعا دستتون درد نکنه ..یه مطلب توپ در مورد تیتراسیون بهم دادین ...

یه همشهری پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
وبلاگ جالبی دارین . در مورد مطلبی که زدین تو وب بگم که تا تهرانی ها هستن هیچ امیدی به موفقیت نیست.

فری جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ

برات ای دل ساده متاسفم

سجاد شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ب.ظ

شما واقعا بی نظیر هستید ازاین رو کسانیکه حسودیشون میشه حرفهای احمقانه ای رو میزنن ولی بدونید هستند کسانیکه بخوان بجای شما باشن. دوستتان دارم ازطرف سجاد و یسی نژاد شهرستان تکاب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد