تاریخ تعیین شده برای انتخاب واحد گروههای مختلف داشنگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

۱۳۸۴/۶/۱۹ عمران پیوسته و عمران ناپیوسته و تربیت بدنی

۱۳۸۴/۶/۲۰ علوم سیاسی و کامپیوتر و باستانشناسی

۱۳۸۴/۶/۲۱ مدیریت بازرگانی- حسابداری پیوسته- حسابداری ناپیوسته

۱۳۸۴/۶/۲۲ علوم اجتماعی- مردم شناسی- کارشناسی فیزیک- کارشناسی شیمی

۱۳۸۴/۶/۲۳ صنایع- ایمنی صنعتی- کارشناسی ادبیات- زبان انگلیسی

۱۳۸۴/۶/۲۴ ترویج- زراعت- تولیدات گیاهی- تولیدات دامی- جنگلداری

۱۳۸۴/۶/۲۵ آموزش ابتدایی- علوم تجربی- دینی عربی- کاردانی ادبیات- ادبیات عرب

۱۳۸۴/۶/۲۶ --------------------حذف و اضافه-------------------------
نظرات 5 + ارسال نظر
خدائی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:11 ب.ظ http://khodaei.co.sr

سلام دوست عزیز
برای کاربران وبلاگها و سایتها طرحی نو و جالب دارم...
از تمامی دوستانی که وبلاگ و یا سایت دارن تقاضای همکاری دارم...
تا بتوانیم با پیاده کردن این طرح ... کار را برای کاربران راحت کنیم...
این طرح مانند دیکشنری برای سایتها و وبلاگها میباشد
برای تکمیل و راه اندازی این طرح شما هم لینک خود را ارسال کنید
با تشکر

سارا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام
حال شما
من که انتخاب واحد ندارم؟؟؟
تازه یه چیزی یادت رفته باید مینوشتی دانشگاه ازاد واحد ایوان مرکزی واقع در ایلام

دریا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.hagheghatgoo.persianblog.com

سلامی به آرومی موج دریا/ دوست عزیز....در وبلاگم از متولدین شهریور گفتم دوست داشتی یه سر بزن .... منتظرم...خوش و خرم باشی......

شیرین دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
خوبی
وبلاگ جالبی داری
ولی نه به خوبی وبلاگ من!!!!!!!!!!!

شیرین سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام من اومدم
دیگه گله نکنی هااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد