سلام... بعد از مدتها بالاخره سرم خلوت شد یه مدت بود دغدغه ذهنیه زیادی داشتم حالا اومدم دوباره براتون مطلب بزنم... نظرتون چیه کم کم شرو کنم؟؟ باشه... فعلا این عکس رو ببینید بازم براتون مطالب خفن میزنم... این عکس یکی از بهترین عکساییه که از من و یاسان در دو عکس مختلف گرفته شده... خداییش خیلی محشره...
راستی بچه ها من یه نفر رو میشناسم که بلد نیست یه عکس رو تو صفحه ی وبش بزنه حالا اومده به من میگه میتونی پسوردتو بدی من برات وبتو طراحی کنم

سلامی دوباره به تمام برو بچه ها... ممنونم... از وجودتون... کارتون بیست... این وبلاگ ما یه مدت دست داداشم(عموقاسم) بود زد و هکمون کرد... خلاصه از خر شیطون پایین اومد و به من پسش داد...
خلاصه... این وبلاگ هنوز متعلق به لنگدرازه... پس من حالا حالاها مزاخمتون هستم...

خداحافظی...






آقا خیلی بی‌حالید! اصلا خوشم نیومد... برم با همون بروبچ خنگ روباتیک حال کنم بهتره... ولی خداییش اگه زنگ نمی‌زدم به عرفان تو نمیری خیلی باحال می‌شدااااااااااا... ولی از من به شما نصیحت هکری واسه هیشکی نون و آب نمیشه... ما که بوسیده بودیم، حالام ... می‌ذاریم کنار... فقط اگه من‌بعد کسی دید این داش کوچیکه ما گرد و خاک کرد فقط یه سوت بزنه...

درضمن! شما که خیلی خاطرخواشین، یکی به عرفان بگه Pass رو برگردوندم همون قبلی رو گذاشتم، من که حال تلفن کردن ندارم...

چاکریم،

عزت زیاد!