این دو تا عکس رو با هم مقایسه کنید...

یکیش دانشگاه آزاد واحد ایلامه... یکیشم مال شاهروده...
خدا وکیلی یه مقایسه بکنید...
بعدش میگن تقصیر ماست...

شاهرود


دانشگاههای مردم پایین دانشگاشون گل بلبل میزارن... ما باید بوی گند زباله رو تحمل کنیم...

ایلام
نظرات 12 + ارسال نظر
نسیم جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:10 ب.ظ

باور کن دانشگاه ما هم قشنگه ........
این عکس از نمای بدی گرفته شده . خدایی نامردیه آخه عکس دانشگاه شاهرود گل و بلبل داره که البته با اجازه مصنوعیه ....اگه واحد ایلام هم یه روز آفتابی از نمای بهتری دیده بشه باور کن از واحد شاهرود قشنگ تره.....

من حرفی ندارم
اون آشغالای پایین دانشگاه رو نگاه کن...
یا دقت کن از دیوار کناری چمنها داره آب میده بیرون... چون شیر آب رو باز گذاشتن... یا پشت اون دکه رو نگاه کن چه قدر آشقال ریختن...
من حرفی ندارم قضاوت با خود شماست...

صباح یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:57 ب.ظ

فقط افسوس ........
اینم از شانس بد ماست دیگه......
این همه شهریه این همه .....

کیا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.parastouha.persianblog.com/

سلام عرفان جان خوبی عزیز یه کم دیر رسیدم ولی خوب باز که رسیدم:))خوب ما این عکسا رو مقایسه کردیم ولی میدونی تو اون دانشگاه شما چی داری ...؟؟؟ یه عالمه دوست خوب .....یک عالمه خاطره و خیلی چیزای دیگه....به نظرت خوب نیست؟ دوستای که بعدا شاید تا آخر عمر همراهت باشن در کنارت با تو زندگی کنن...اینها اون گلهای هستن که در کنارتن ....به زباله هاشم زیاد فکر نکن.... همه جا زباله هست کافیه فقط نگا کنی.....فعلا منتظر نوشته های خوبت هستم

حالا که فکر میکنم...
آره به امام حسین...
راست میگی

الهه سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 ق.ظ http://shazdekhanomi.persianblog.com

سلام ممنون از حضورت و تشکر بابت کامنت قشنگت آپم و منتظرتم شاد باشی

هلال سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:54 ب.ظ http://helalenatamam.persianblog.com

سلام ٬ از این که به بلاگم سر زده بودی ممنون . در مورد پیشنهادت هم ممنون . نا سلامتی رشته ام کامپیوتر بوده ! تا چند روز دیگه قالب بلاگم رو عوض می کنم . البته یه قالب کاملا ساده انتخاب کردم . بیشتر رو نوشته تمرکز دارم . تازه تمرکز دارم که مثل همین بز ملا ٬ همه رو انداخته به جون هم !!! عکس ها رو دیدم . برید شکر کنید که اقلا توی کلاسهاتون با خیال راحت می شینید و ترس از این که سقف باید رو سرتون ندارید . دو تا ساختمون آخر دانشگاه نجوم بار ما رو دادن دانشجو های عمران به عنوان پروژه ساختن که برای دانشگاه هزینه نشه و فکر می کنم با یه ۳ ریشتری هم آوار بشه رو سر بچه ها و به معنای واقعی خاک تو سر بشیم !!!چقدر وراجی کدم .

مهتاب چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:24 ب.ظ http://moon-light.persianblog.com

سلام دوست من. ممنونم که بهم سر زدی. راستی سری هم بهhttp://ta-eshgh.infoبزن و من از طرف همه بچه ها دعوت میکنم که بیای و امیدوارم که خودم اولین نفری باشم که بهت خوشآمد میگم....

آره عزیز
به چشم حتما میام و عضو میشم

کیا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.parastouha.persianblog.com/

عرفان جان سلام ...خوبی عزیزم ..امدم ببینم آپ کردی یا نه....... خیلی اقای.....منتظر نوشته های خوبت هستم

آپ میکنم...
عجله نکن

وروجک شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:03 ق.ظ http://vorojak-man.persianblog.com

salam erfan jan khobi? weblog parisa khaili ghashang sho dastet dard nakone vaghean shoma inja dars mikhoonin?khob ye eterazi ye chizi intori ke nemisheeeeee

آره به خدا...
آخه چه اعتراضی چه آشی چه کشکی
تنها معترضشون منم که دهنمو صاف کردن...
اما کم نمی آرم

الهه شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 ق.ظ http://shazdekhanomi.persianblog.com

سلام ممنونکه اومدی ولی وبلاگ من حجمی نداره !!! به هر حال ممنون از حضورت بازم منتظرت هستم شاد باشی

الهه شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ب.ظ http://shazdekhanomi.persianblog.com

سلام آقا دعوا نداریم که ... بعدشم ممنونکه گفتی بازم بیا خوشحال میشم با اینکه دیر باز میشه اما بیا

ارش سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام عرفان
واقعا عکس قشنگی گرفتی با این عکست خیلی حال کردم
کاش از یکی از اساتید ضایع دانشگاه هم عکس میگرفتی تا ملت بیشتر حال کنند
خود مونیم این دانشگاه ما استاد ضایع زیاد داره مثلا همین فرید
دراز با اون قد ...ری یا اون طائب صا....ن ضایه که مجبورش کردن با یکی از ام الفسادهای دانشگاه ازدواج کنه اخه یکی نیست به این استاد عزیز بگه تو خجالت نمیکشی با این سمتت
خانوم بازی میکنی اخه .....ش ادم شاگرده خودشو می بره
مکان من واقعا برای خودم متاسفم که تو دانشگاهی تحصیل کردم که این فرد ..... استاد اونجا بوده
اخه تو فردا به بچه هات چی میخوای بگی (حتما میگی پسرم منو مامانت تو مکان با هم اشنا شدیم البته این دفعه اولم نبود
مامانتم همین طور ما از هرکس خوشمون میومد باهاش رابطه برقرار می کردیم)
هر کسی که فکر میکنه این چیزایی که من گفتم حقیقت نداره برام پیغام بذاره تا بهش ثابت کنم ویک سری مثال دیگه که نمیتونم الان بگم

بهار جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
اگه یه سری به دانشکده معماری دانشگاو آزاد واحد تهران مرکز بزنین ( بلوار فرحزاد-خیابان ارغوان غربی- خیابان درختی- گلستان یکم ) بعد قدر این دانشگاه رو بیشتر میدونین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد