سلام یه خبر بیست ... فیزیکی ها تحسن کردن
بچه‌های گروه فیزیک یه دفه قات زدن و قرار گذاشتن که صبح سه‌شنبه جلوی ساختمون آموزش تحسن کنن...
اعتراضشون نسبت به مدیر گروه و وضعیت دانشگاه بوده... به من هم گفتن بیام...
من هم رفتم دوربینم رو از یکی از بچه ها که قرضش داده بودم بگیرم...اما دیر شد و نتونستم. تا اومدم برم پیش بچه‌ها دیر شده بود... خیلی ناراحت شدم...
به قول یکی از بچه‌های دانشگاه ایلام برای دانشگاه آزاد هر چی اعتراض کنیم کمه... خلاصه ما هم نه دوربین رو گیر آوردیم نه اینکه به تحسن رسیدم...
از قرار معلوم شب قبلش جاسوسا به مدیرگروه(سپهوند) قضیه رو گفته بودن... اونم با یه سیاست خیلی جالب ساعت 6:30 صبح پا شده بوده و تو تمام بردهای دانشگاه و آموزش و جلوی درهای ورودی تمامی نقاط دانشگاه و آموزش زده بوده که جلسه ی پرسش و پاسخ راس ساعت 9 که همون ساعت بچه‌ها قرار بود تحسن کنن توی اتاق مدیر گرهها تشکیل میشه... با این کار بچه ها رو دو قسمت کرد و از جمعیتشون کم شد و همه تصمیم گرفتن که برن صحبت کنن و از قرار معلوم همون صحبتهای تکراری قبلی رو گقته بودن و تعدادی از بچه ها که حسابی آتیشی شده بودن با ناراحتی جلسه رو ترک کردن... البته بین خودمون بمونه... قراره یه تحسن حساب شده و با برنامه راه بندازن که هیچ کس نتونه جلوشونو بگیره... دقیقا هیچ کس... خوب این مساله مشخصه که بالاخره اگر لنگدراز نباشه کسای دیگه هستن که راه من رو ادامه بدن... هر جمعیتی صبرشون یه حدی داره الان کم کم همه بچه های دانشگاه دارن قاطی میکنن خدمت جناب نوروزی عرض کنم که باید از حالا منتظر تحسنها و اعتراضات شدید زیادی باشه...
اینم بگم که بچه ها خیلی ناراحت شده بودن از دستم که نیومده بودم...
من از همینجا از همه بچه ها که از جون مایه میزارن برای اهداف مشترک... صمیمانه معذرتخواهی و تشکر میکنم...
امضا... لنگدراز

نظرات 6 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.hagheghatgoo.persian.blog

سلام/انشالله که موفق میشوید/اتحاد بهترین راه مبارزه و پیشرفت است/موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:42 ق.ظ

salam
midoonam too karatoon movafagh mishid ,pas talash konid ke be natijeh delkhahetoon beresid va motmaen bashid miresid
shad bashid

مینا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:54 ب.ظ http://ma-manoooto.persianblog.com

سلام.خوبی؟یعنی دانشگاهتون اینقدر بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مینا پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:06 ب.ظ http://ma-manoooto.persianblog.com

سلام.آپ کردم.خوشحال میشم بیای

پونه شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.po0neh.blogsky.com

سلام
اه اه اه
بد کردی نرفتی
من هر وقت کسی اینجوری باشه دیگه ازش خوشم نمیاد
سعی کن همیشه نظرتو با دوستات یکی کنی
هر چند ندونی درست باشه!
د و رو بیای پیش من یادت میدم!!!!!

الهه شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:16 ب.ظ http://shazdekhanomi.persianblog.com

سلام ... درست میشه از این تحسنا زیاده شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد