سلام

سلام بچه ها من میترا هستم از حالا این وبلاگ مال منه...
از آغ عرفان هم تشکر میکنم که پسورد رو گذاشت برای مسابقه...
الان وقتشه که تغییرات اساسی اینجا بدم...
باید یه آبجاروی حسابی بشه...
با من در ارتباط باشید... من میخوام با همه شما دوست باشم...
نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام
شوخی میکنی؟!!!!!!!!
خیلی خفنی
اصلااز کجا معلوم راس بگی؟!!!!!!
اگه راست میگی برام یه پیغام بذار

هیوا مخچه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.mokhche.tk

سلام
هی احمق جون تو دیگه کی هستی؟
برو بذار باد بیاد
بابا گوشی رو بده دست عرفان
عرفاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
کجایییییییییییییییییییییییی
تازه می خواستم باهات رفیق بشم
ببین داش عرفان مهدی انتظار پیشه منه میگه خیلی ............ که این کارو کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد